Отримуйте цифрові копії документів та метадані для автоматичного заповнення полів у заявах і договорах
Як працює шеринг документів онлайн
Компанія має провести технічні налаштування
01
Клієнт натискає на кнопку з диплінком у вашому застосунку чи на сайті — йому відкривається запит у Дії
02
Клієнт підтверджує запит на передачу копії документа Дія.Підписом
03
Компанія отримує копію документа у форматі pdf та/або метадані з документа в інформаційну систему компанії
Хто інтегрував
Шеринг документів у застосунку Київ Цифровий для повернення евакуйованого авто. Заява проходить верифікацію миттєво. Тож користувачі відразу можуть забрати свою «ластівку»
Компанія створює Дія.QR на порталі Дія, роздруковує його й розміщує там, де приймає клієнтів
02
Клієнт відкриває сканер у Дії та зчитує ним Дія.QR компанії
03
Клієнт підтверджує запит на передачу копії документа Дія.Підписом. Дія автоматично сформує чернетку електронного листа з копією цифрового документа. Користувачу потрібно просто натиснути Надіслати
04
Компанія отримує копію документа у форматі pdf на свою електронну пошту
Хто інтегрував
Шеринг документів для отримання послуг. І не потрібно носити з собою паперові документи чи ксерокопії
Під час шерингу документів онлайн та офлайн дані передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача
Копії надсилаються партнеру лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням
Кожна цифрова копія документа містить інформацію, хто запитав копію документа, його відділення та дату формування запиту
Вебсайт створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю Міністерства цифрової трансформації України і не обов'язково відображає позицію Європейського Союзу