Отримуйте цифрові копії документів та метадані для автоматичного заповнення полів у заявах і договорах
Як працює шеринг документів онлайн
Компанія має провести технічні налаштування
01
Клієнт натискає на кнопку з диплінком у вашому застосунку чи на сайті — йому відкривається запит у Дії
02
Клієнт підтверджує запит на передачу копії документа Дія.Підписом
03
Компанія отримує копію документа у форматі pdf та/або метадані з документа в інформаційну систему компанії
Хто інтегрував
Шеринг документів у застосунку Київ Цифровий для повернення евакуйованого авто. Заява проходить верифікацію миттєво. Тож користувачі відразу можуть забрати свою «ластівку»
Компанія створює Дія.QR на порталі Дія, роздруковує його й розміщує там, де приймає клієнтів
02
Клієнт відкриває сканер у Дії та зчитує ним Дія.QR компанії
03
Клієнт підтверджує запит на передачу копії документа Дія.Підписом. Дія автоматично сформує чернетку електронного листа з копією цифрового документа. Користувачу потрібно просто натиснути Надіслати
04
Компанія отримує копію документа у форматі pdf на свою електронну пошту
Хто інтегрував
Шеринг документів для отримання послуг. І не потрібно носити з собою паперові документи чи ксерокопії
Під час шерингу документів онлайн та офлайн дані передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача
Копії надсилаються партнеру лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням
Кожна цифрова копія документа містить інформацію, хто запитав копію документа, його відділення та дату формування запиту
Інші сценарії інтеграції
Просите підписати документи чи проводите авторизації на сайті / у застосунку?
Вебсайт створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю Міністерства цифрової трансформації України і не обов'язково відображає позицію Європейського Союзу